jazmig jazmig
2610
BLOG

Nie dziękuj Piętak

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 37

Ja nie byłem redaktorem naczelnym żadnej gazety, nie dostałem kawalerki w 1981 r., byłem i stem zwyczajnym człowiekiem. Nie mam sklerozy, pamiętam stan wojenny, dlatego twoje kłamstwa Piętak obrażają mnie i wielu innych zwyczajnych Polaków, którzy przeżyli stan wojenny.

Kard. Glemp nie musiał nawoływać do przerwania walk, bo żadnych walk nie było. Były strajki w wielu zakładach pracy, w niektórych zdarzały się walki obronne z ZOMO i LWP, ale nie było walk ulicznych, które sugerujesz.

Nie wiem, kto się obawiał, że Wałęsa wezwie do wygaszenia strajków, bo ja się tego nie obawiałem. Tee strajki nie miały sensu, niczego nie dawały ani robotnikom, ani społeczeństwu. Władza miała miażdżącą przewagę i kolejno likwidowała strajki, nie wahając się przed mordowaniem robotników.

Dlatego nie dziękuję Wałęsie, bo nie ma za co. Byczył się facet w Arłamowie i czekał na rozwój wypadków. Było wiadomo, że nic mu nie zrobią, ponieważ był on zbyt znaną osobą.

Bezpieka mordowała szeregowych członków Solidarności, którzy drukowali i roznosili ulotki i nielegalne czasopisma, a ważniaków takich jak Wałęsa, Kuroń, Michnik, Gieremek i im podobnych nie ruszała, zresztą po co, skoro była to ich agentura?

Nie dziękuj Piętak Wałęsie, nie ma za co. On wykonał swoją robotę, zleconą mu przez SB, a oni go za to hojnie wynagrodzili.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka