jazmig jazmig
232
BLOG

Poganie z PiS podają pomocną dłoń Tuskowi

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 22

Pogańśka tłuszcza inspirowana przez PiS broni rzekomo krzyża na placu przed pałacem prezydenckim nie wiadomo przed kim.

Jak twierdzi gw1990, obrońcy krzyża traktują atak na krzyż jako chęć wymazania z pamięci mitu Lecha Kaczyńskiego.

W ten sposób gw1990 sam przyznaje, że ten krzyż nie jest tu symbolem religijnym i nie jest znakiem chrześcijaństwa. Jest to przedmiot służący do mitoligizacji Lecha Kaczyńskiego.

We mnie, katoliku, krew się burzy, gdy bezczelna tłuszcza pogan i bezbożników pomiata drogim dla mnie znakiem Męki Pańskiej.

Jednakże ta awantura służy Tuskowi i jego kamaryli. Przysłania ona bowiem planowane podwyżki podatków. Media będą międliły temat "obrony krzyża", zamiast tego co jest naprawdę w Polsce ważne - nieudolnej, złej, szkodliwej polityki gospodarczej rządu Tuska-Pawlaka.

W taki oto sposób działacze PiS z Jarosławem Kaczyńskim na czele podają pomocną dłoń swojemu głównemu przeciwnikowi politycznemu.

Ja od dawna oceniam talenty polityczne Kaczyńskiego niesłychanie nisko, ale okazuje się, że oceniałem je zdecydowanie za wysoko.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka